Welcome to our Banqup website! We, and third parties, use cookies on our websites. We use them to enhance site navigation, analyse site usage and assist in our marketing efforts. You can read more about our cookies and change your preferences by clicking on ‘Change my settings'. By clicking on 'Accept all cookies’, you agree to the use of all cookies as described in our Privacy cookie policy.
Често задавани въпроси

Разберете какво са попитали други клиенти за Banqup

Banqup

Какво представлява Banqup?

Banqup е най-опростеното и интелигентно решение за дигитално администриране. Banqup опростява административните и финансови процеси, като предоставя на бизнеса възможността да управлява цялата си администрация, фактуриране и плащания от едно място. С Banqup фирмите отделят по-малко време за администриране и фактуриране и повече време, за да се развиват.

За кого е Banqup?

Banqup е предназначен за малки и средни предприятия, микробизнеси, самостоятелно заети лица и хора на свободна практика. С Banqup тези типове бизнеси вече не трябва да се тревожат за хартиени финансови документи и могат лесно да преминат към дигитална администрация. Banqup е просто и интелигентно решение, което спестява време на бизнеса, като предоставя правилните функционални инструменти за управление на административни и финансови процеси на едно дигитално място.

Освен това, с възможността да предоставите на вашия счетоводител достъп до вашите финансови документи, можете да сте сигурен, че той разполага с цялата информация, от която се нуждае, за да управлява вашите данъчни декларации.

Какво означава това за моя бизнес?

Banqup означава да разполагате с необходимите инструменти за управление на административни и финансови процеси, чрез едно дигитално решение.

Няма да имате нужда от хартиени или физически документи, ръчно попълване и ще можете управлявате финансови данни, където и да сте. Banqup предоставя ясен поглед върху всички входящи и изходящи финанси, което означава, че се изразходва по-малко време за консолидиране на финанси и повече време, за да развивате вашия бизнес.

С функцията "Плащания" ще имате възможността да добавяте бутон в самите фактури, от който директно да се плаща, посредством "Отворено банкиране" (Open Banking) и по този начин ще получавате парите си по-бързо.

Как работи Banqup?

Просто изпратете вашите фактури, касови бележки и финансови документи до Banqup. Чрез имейл, плъзгане и пускане или като направите снимка на вашия смартфон. Научете повече за различните методи за качване в нашия блог.

След това технологията OCR (Оптично Разпознаване на Знаци) на Banqup преобразува текста и данните от вашите финансови документи в дигитални файлове. Това не само значително намалява ръчното въвеждане на данни, но означава, че вашият документ става дигитален. Осигурете на вашия счетоводител достъп до вашите дигитални документи и ги плащайте директно в платформата Banqup.

Трябва ли е да имам предварителни познания за подобен тип решения за дигитална администрация?

Съвсем не. Banqup е лесно за настройка и употреба решение, идеално дори за фирми, които нямат експертиза в дигиталната администрация. Разгледайте нашите ръководства, видеоклипове и блог за допълнителна помощ.

Как да се регистрирам в Banqup?

Регистрирането в Banqup е лесно. Разгледайте нашето ръководство за начинаещи, което ще ви преведе стъпка по стъпка през процеса на регистрация в Banqup

Предлага ли Banqup безплатен пробен период?

Banqup не предлага безплатна пробна версия, но ние предлагаме безплатен абонамент, като част от нашите абонаментни планове и ценова структура. Разгледайте страницата ни с цени за повече подробности.

Как да дам достъп на моя счетоводител до акаунта на компанията ми в Banqup?

Лесно е да споделяте вашите документи със счетоводителя си. Можете и да избирате до кои документи той да има достъп или не.

Цени

Колко струва Banqup?

Разгледайте нашата страница с абонаментни планове, за да разберете различните нива и цени на Banqup.

Поддръжка

Как мога да се свържа с поддръжката на Banqup?

Има няколко начина да се свържете с поддръжката на Banqup - по имейл, по телефона или чрез формуляра за запитване на нашата страница за поддръжка. За повече подробности разгледайте страницата за поддръжка.

Оставете това на Banqup

Имате нужда от допълнително съдействие?

Разгледайте и другите начини, по които Banqup може да помогне на вашия бизнес или счетоводна фирма.

Направете вашата администрация лесна и интелигентна

Направете вашата администрация и финанси лесни и интелигентни, чрез дигиталната администрация, предлагана от Banqup. Активирайте своя акаунт още днес.